|
|
|
|
|
De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe businesscases met daarbij een veranderende verhouding tussen overheid en markt.
To Interface heeft zowel op Rijksniveau als bij decentrale overheden veel ervaring met deze ontwikkelingen en is veelvuldig betrokken bij de vertaling ervan naar concrete projecten en contracten. Dit doen wij onder meer binnen de programmadirecties Beter Benutten en Duurzame Mobiliteit van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Wij geloven dat technologische innovaties bijdragen aan het bereikbaar en leefbaar houden van Nederland. De noodzaak om de bereikbaarheid en leefbaarheid te verbeteren is mede ingegeven door de economische en demografische ontwikkelingen en de urgentie van CO2-reductie (conform het klimaatakkoord van Parijs). Belangrijke pijlers in de aanpak van To Interface zijn 1) gedegen planstudiemanagement, 2) het ontwikkelen en uitvoeren van een integrale visie en strategie en 3) het bij elkaar brengen van de juiste partijen om tot een duurzame oplossing te komen.
| |
| |
| |
|
|
|
De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe businesscases met daarbij een veranderende verhouding tussen overheid en markt.
To Interface heeft zowel op Rijksniveau als bij decentrale overheden veel ervaring met deze ontwikkelingen en is veelvuldig betrokken bij de vertaling ervan naar concrete projecten en contracten. Dit doen wij onder meer binnen de programmadirecties Beter Benutten en Duurzame Mobiliteit van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Wij geloven dat technologische innovaties bijdragen aan het bereikbaar en leefbaar houden van Nederland. De noodzaak om de bereikbaarheid en leefbaarheid te verbeteren is mede ingegeven door de economische en demografische ontwikkelingen en de urgentie van CO2-reductie (conform het klimaatakkoord van Parijs). Belangrijke pijlers in de aanpak van To Interface zijn 1) gedegen planstudiemanagement, 2) het ontwikkelen en uitvoeren van een integrale visie en strategie en 3) het bij elkaar brengen van de juiste partijen om tot een duurzame oplossing te komen.
| |
| |
| |
|
|
|
De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe businesscases met daarbij een veranderende verhouding tussen overheid en markt.
To Interface heeft zowel op Rijksniveau als bij decentrale overheden veel ervaring met deze ontwikkelingen en is veelvuldig betrokken bij de vertaling ervan naar concrete projecten en contracten. Dit doen wij onder meer binnen de programmadirecties Beter Benutten en Duurzame Mobiliteit van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Wij geloven dat technologische innovaties bijdragen aan het bereikbaar en leefbaar houden van Nederland. De noodzaak om de bereikbaarheid en leefbaarheid te verbeteren is mede ingegeven door de economische en demografische ontwikkelingen en de urgentie van CO2-reductie (conform het klimaatakkoord van Parijs). Belangrijke pijlers in de aanpak van To Interface zijn 1) gedegen planstudiemanagement, 2) het ontwikkelen en uitvoeren van een integrale visie en strategie en 3) het bij elkaar brengen van de juiste partijen om tot een duurzame oplossing te komen.
| |
| |
| |
|
|
|
De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe businesscases met daarbij een veranderende verhouding tussen overheid en markt.
To Interface heeft zowel op Rijksniveau als bij decentrale overheden veel ervaring met deze ontwikkelingen en is veelvuldig betrokken bij de vertaling ervan naar concrete projecten en contracten. Dit doen wij onder meer binnen de programmadirecties Beter Benutten en Duurzame Mobiliteit van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Wij geloven dat technologische innovaties bijdragen aan het bereikbaar en leefbaar houden van Nederland. De noodzaak om de bereikbaarheid en leefbaarheid te verbeteren is mede ingegeven door de economische en demografische ontwikkelingen en de urgentie van CO2-reductie (conform het klimaatakkoord van Parijs). Belangrijke pijlers in de aanpak van To Interface zijn 1) gedegen planstudiemanagement, 2) het ontwikkelen en uitvoeren van een integrale visie en strategie en 3) het bij elkaar brengen van de juiste partijen om tot een duurzame oplossing te komen.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Programma Beter Benutten (Ministerie I&W) |
|
|
|
|
Spitsmijden A12 Lunetten – Veenendaal en Galecopperbrug |
|
|
|
|
|
Anders Betalen voor Mobiliteit |
|
|
|
Meer projecten |
 |
|
|
|
|
|
|
Programma Beter Benutten (Ministerie I&W) |
|
|
|
|
|
Spitsmijden A12 Lunetten – Veenendaal en Galecopperbrug |
|
|
|
|
Anders Betalen voor Mobiliteit |
|
|
|
Meer projecten |
 |
|
|
|
|
Programma Beter Benutten (Ministerie I&W) |
|
|
|
|
|
|
Spitsmijden A12 Lunetten – Veenendaal en Galecopperbrug |
|
|
|
|
|
|
Anders Betalen voor Mobiliteit |
|
|
|
|
Meer projecten |
 |
|
|
|
|
|
|
INFRASTRUCTUUR |
 |
|
|
UTILITEITSBOUW |
 |
|
|
GEBIEDS-, LOCATIE- & PROJECTONTWIKKELING |
 |
|
|
INDUSTRIEBOUW |
 |
|
| |
|
INFRASTRUCTUUR |
 |
|
|
UTILITEITSBOUW |
 |
|
|
GEBIEDS-, LOCATIE- & PROJECTONTWIKKELING |
 |
|
|
INDUSTRIEBOUW |
 |
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
|
To Interface Planet
Oplossingen die bijdragen aan een duurzamere toekomst voor onze aarde. Daar maakt TI Planet zich hard voor. |
|
|
|
|
Projectmanagement
Een beheerste projectaanpak gebaseerd op expliciet werken, het laten excelleren van het projectteam en het verbinden van belangen. |
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
|
To Interface Planet
Oplossingen die bijdragen aan een duurzamere toekomst voor onze aarde. Daar maakt TI Planet zich hard voor. |
|
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
To Interface Planet
Oplossingen die bijdragen aan een duurzamere toekomst voor onze aarde. Daar maakt TI Planet zich hard voor. |
|
|
|
Projectmanagement
Een beheerste projectaanpak gebaseerd op expliciet werken, het laten excelleren van het projectteam en het verbinden van belangen. |
|
|
| |
|
|
|
|
Welkom Marijn en Britt!
Deze maand verwelkomen wij Marijn van den Bergh en Britt van den Elshout. Marijn heeft ruime ervaring met omgevingsmanagement en Britt gaat zicht toeleggen op het coördineren van EMVI-plannen.
|
|
|
|
|
Vernieuwing Zaanbrug officieel gegund!
De provincie Noord-Holland en de gemeenten Zaanstad en Wormerland hebben Reimert Bouw en Infrastructuur B.V. uit Almere definitief opdracht te geven de Zaanbrug te vervangen. |
|
|
|
|
Succes voor Modulair Viaduct Bögl
Prachtig nieuws! De innovatie van Max Bögl voor de SBIR-opgave van Rijkswaterstaat voor circulaire viaducten – het Modulair Viaduct Bögl – is door naar de volgende fase. |
|
|
|
|
|
Welkom Marijn en Britt!
Deze maand verwelkomen wij Marijn van den Bergh en Britt van den Elshout. Marijn heeft ruime ervaring met omgevingsmanagement en Britt gaat zicht toeleggen op het coördineren van EMVI-plannen.
|
|
|
|
|
Vernieuwing Zaanbrug officieel gegund!
De provincie Noord-Holland en de gemeenten Zaanstad en Wormerland hebben Reimert Bouw en Infrastructuur B.V. uit Almere definitief opdracht te geven de Zaanbrug te vervangen. |
|
|
|
|
|
|
Welkom Marijn en Britt!
Deze maand verwelkomen wij Marijn van den Bergh en Britt van den Elshout. Marijn heeft ruime ervaring met omgevingsmanagement en Britt gaat zicht toeleggen op het coördineren van EMVI-plannen.
|
|
|
|
Vernieuwing Zaanbrug officieel gegund!
De provincie Noord-Holland en de gemeenten Zaanstad en Wormerland hebben Reimert Bouw en Infrastructuur B.V. uit Almere definitief opdracht te geven de Zaanbrug te vervangen. |
|
|
|
Succes voor Modulair Viaduct Bögl
Prachtig nieuws! De innovatie van Max Bögl voor de SBIR-opgave van Rijkswaterstaat voor circulaire viaducten – het Modulair Viaduct Bögl – is door naar de volgende fase. |
|
|
| |
|
|