|
|
|
PROJECTNAAM
Fietsparkeergarage Koningin Julianaplein Den Haag
OPDRACHTGEVER
Mobilis-JP van Eesteren (TBI)
FUNCTIE
Tenderfase: EMVI-coördinator, EMVI-schrijvers en Omgevingsmanager Realisatiefase: Omgevingsmanager en Schrijver projectmanagementplan
PERIODE
april 2016 – heden
In Den Haag is in 2004 de transformatie gestart van het Centraal Station en het omliggende stationsgebied. De gemeente Den Haag heeft de ambitie om het stationsgebied te vernieuwen tot een volwaardige stadsentree met een duidelijke identiteit. Vanuit deze ambitie heeft de gemeente Den Haag middels een DBM contract een opdracht uitgeschreven voor het ontwerpen, realiseren en het 15 jaar onderhouden van een ondergrondse fietsenstalling onder het Koningin Julianaplein. Medio 2017 moet deze stalling samen met de bestaande fietsenstalling van NS onder het Centraal Station plaats bieden aan tenminste 8.500 fietsen. Mobilis-JP van Eesteren heeft de aanbesteding gewonnen. Het project bevindt zich nu in de realisatiefase en na oplevering volgt een 15 jaar durende onderhoudsfase waarvoor Mobilis-JP van Eesteren verantwoordelijk is.
Onze rol To Interface heeft Mobilis-JP van Eesteren ondersteund als EMVI-coördinator en - schrijver bij het bepalen van een winnende strategie en de vertaling hiervan naar het plan van aanpak voor de design & build fase en het plan van aanpak voor de meerjarige onderhoudsfase. De EMVI-plannen zijn door de opdrachtgever beoordeeld met een 9 en een 8. Na de succesvolle verwerving van de opdracht heeft To Interface het projectmanagementplan geschreven. Tevens heeft de drukke en complexe omgeving van Den Haag Centraal en de veelheid aan aanwezige kabels en leidingen er toe geleid dat To Interface Mobilis-JP van Eesteren ondersteunt met een ervaren omgevingsmanager. De betrokkenheid van de omgevingsmanager startte reeds tijdens de tenderfase.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Fietsparkeergarage Koningin Julianaplein Den Haag
OPDRACHTGEVER
Mobilis-JP van Eesteren (TBI)
FUNCTIE
Tenderfase: EMVI-coördinator, EMVI-schrijvers en Omgevingsmanager Realisatiefase: Omgevingsmanager en Schrijver projectmanagementplan
PERIODE
april 2016 – heden
In Den Haag is in 2004 de transformatie gestart van het Centraal Station en het omliggende stationsgebied. De gemeente Den Haag heeft de ambitie om het stationsgebied te vernieuwen tot een volwaardige stadsentree met een duidelijke identiteit. Vanuit deze ambitie heeft de gemeente Den Haag middels een DBM contract een opdracht uitgeschreven voor het ontwerpen, realiseren en het 15 jaar onderhouden van een ondergrondse fietsenstalling onder het Koningin Julianaplein. Medio 2017 moet deze stalling samen met de bestaande fietsenstalling van NS onder het Centraal Station plaats bieden aan tenminste 8.500 fietsen. Mobilis-JP van Eesteren heeft de aanbesteding gewonnen. Het project bevindt zich nu in de realisatiefase en na oplevering volgt een 15 jaar durende onderhoudsfase waarvoor Mobilis-JP van Eesteren verantwoordelijk is.
Onze rol To Interface heeft Mobilis-JP van Eesteren ondersteund als EMVI-coördinator en - schrijver bij het bepalen van een winnende strategie en de vertaling hiervan naar het plan van aanpak voor de design & build fase en het plan van aanpak voor de meerjarige onderhoudsfase. De EMVI-plannen zijn door de opdrachtgever beoordeeld met een 9 en een 8. Na de succesvolle verwerving van de opdracht heeft To Interface het projectmanagementplan geschreven. Tevens heeft de drukke en complexe omgeving van Den Haag Centraal en de veelheid aan aanwezige kabels en leidingen er toe geleid dat To Interface Mobilis-JP van Eesteren ondersteunt met een ervaren omgevingsmanager. De betrokkenheid van de omgevingsmanager startte reeds tijdens de tenderfase.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Fietsparkeergarage Koningin Julianaplein Den Haag
OPDRACHTGEVER
Mobilis-JP van Eesteren (TBI)
FUNCTIE
Tenderfase: EMVI-coördinator, EMVI-schrijvers en Omgevingsmanager Realisatiefase: Omgevingsmanager en Schrijver projectmanagementplan
PERIODE
april 2016 – heden
In Den Haag is in 2004 de transformatie gestart van het Centraal Station en het omliggende stationsgebied. De gemeente Den Haag heeft de ambitie om het stationsgebied te vernieuwen tot een volwaardige stadsentree met een duidelijke identiteit. Vanuit deze ambitie heeft de gemeente Den Haag middels een DBM contract een opdracht uitgeschreven voor het ontwerpen, realiseren en het 15 jaar onderhouden van een ondergrondse fietsenstalling onder het Koningin Julianaplein. Medio 2017 moet deze stalling samen met de bestaande fietsenstalling van NS onder het Centraal Station plaats bieden aan tenminste 8.500 fietsen. Mobilis-JP van Eesteren heeft de aanbesteding gewonnen. Het project bevindt zich nu in de realisatiefase en na oplevering volgt een 15 jaar durende onderhoudsfase waarvoor Mobilis-JP van Eesteren verantwoordelijk is.
Onze rol To Interface heeft Mobilis-JP van Eesteren ondersteund als EMVI-coördinator en - schrijver bij het bepalen van een winnende strategie en de vertaling hiervan naar het plan van aanpak voor de design & build fase en het plan van aanpak voor de meerjarige onderhoudsfase. De EMVI-plannen zijn door de opdrachtgever beoordeeld met een 9 en een 8. Na de succesvolle verwerving van de opdracht heeft To Interface het projectmanagementplan geschreven. Tevens heeft de drukke en complexe omgeving van Den Haag Centraal en de veelheid aan aanwezige kabels en leidingen er toe geleid dat To Interface Mobilis-JP van Eesteren ondersteunt met een ervaren omgevingsmanager. De betrokkenheid van de omgevingsmanager startte reeds tijdens de tenderfase.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Fietsparkeergarage Koningin Julianaplein Den Haag
OPDRACHTGEVER
Mobilis-JP van Eesteren (TBI)
FUNCTIE
Tenderfase: EMVI-coördinator, EMVI-schrijvers en Omgevingsmanager Realisatiefase: Omgevingsmanager en Schrijver projectmanagementplan
PERIODE
april 2016 – heden
In Den Haag is in 2004 de transformatie gestart van het Centraal Station en het omliggende stationsgebied. De gemeente Den Haag heeft de ambitie om het stationsgebied te vernieuwen tot een volwaardige stadsentree met een duidelijke identiteit. Vanuit deze ambitie heeft de gemeente Den Haag middels een DBM contract een opdracht uitgeschreven voor het ontwerpen, realiseren en het 15 jaar onderhouden van een ondergrondse fietsenstalling onder het Koningin Julianaplein. Medio 2017 moet deze stalling samen met de bestaande fietsenstalling van NS onder het Centraal Station plaats bieden aan tenminste 8.500 fietsen. Mobilis-JP van Eesteren heeft de aanbesteding gewonnen. Het project bevindt zich nu in de realisatiefase en na oplevering volgt een 15 jaar durende onderhoudsfase waarvoor Mobilis-JP van Eesteren verantwoordelijk is.
Onze rol To Interface heeft Mobilis-JP van Eesteren ondersteund als EMVI-coördinator en - schrijver bij het bepalen van een winnende strategie en de vertaling hiervan naar het plan van aanpak voor de design & build fase en het plan van aanpak voor de meerjarige onderhoudsfase. De EMVI-plannen zijn door de opdrachtgever beoordeeld met een 9 en een 8. Na de succesvolle verwerving van de opdracht heeft To Interface het projectmanagementplan geschreven. Tevens heeft de drukke en complexe omgeving van Den Haag Centraal en de veelheid aan aanwezige kabels en leidingen er toe geleid dat To Interface Mobilis-JP van Eesteren ondersteunt met een ervaren omgevingsmanager. De betrokkenheid van de omgevingsmanager startte reeds tijdens de tenderfase.
| |
|
|
|
|
|