CONTACT ZOEK
BovenBouwVernieuwing ProRail
PROJECTNAAM
BovenBouwVernieuwing ProRail
OPDRACHTGEVER
VolkerRail
FUNCTIE
Tendermanager / Projectleider Précontractueel
PERIODE
2018

BovenBouwVernieuwingen ProRail
Om de kans op verstoringen te beperken en de toenemende druk op het spoor te kunnen opvangen wordt door Spoorbeheerder ProRail structureel flink geïnvesteerd in vernieuwing van het spoor. Het gedeelte bovenbouw heeft een prominent aandeel in deze vernieuwingsopgave. De bovenbouw is het gedeelte van het spoor dat grofweg bestaat uit het ballastbed, dwarsliggers, rails en wissels. Jaarlijks wordt tussen de 80 en 100 km bovenbouw van het spoor vervangen. Om dit alles mogelijk te maken wordt jaarlijks een programma opgezet waarin de door ProRail erkende spooraannemers worden uitgenodigd zich in te schrijven op de verschillende BovenBouwVernieuwing projecten. Dit gebeurt op basis van UAV-GC contracten. VolkerRail is één van deze erkende spooraannemers. Aangezien deze aanbestedingen elkaar in een vlot tempo opvolgen wordt dit ook wel de ‘BBV trein’ genoemd.

Onze rol
To Interface was betrokken bij de tenderfase van een aantal van deze BBV projecten. In de rol van ‘Projectleider Précontractueel’ was To Interface eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam. Uitdagingen hierin lagen voornamelijk in het bevorderen van samenwerking tussen de verschillende disciplines en het bewaken van de gestelde randvoorwaarden. Om te kunnen komen tot de winnende bieding heeft To Interface daarnaast een grote rol gespeeld met betrekking tot het repeterende gunningscriterium van Duurzaam Materiaalgebruik.

PROJECTNAAM
BovenBouwVernieuwing ProRail
OPDRACHTGEVER
VolkerRail
FUNCTIE
Tendermanager / Projectleider Précontractueel
PERIODE
2018

BovenBouwVernieuwingen ProRail
Om de kans op verstoringen te beperken en de toenemende druk op het spoor te kunnen opvangen wordt door Spoorbeheerder ProRail structureel flink geïnvesteerd in vernieuwing van het spoor. Het gedeelte bovenbouw heeft een prominent aandeel in deze vernieuwingsopgave. De bovenbouw is het gedeelte van het spoor dat grofweg bestaat uit het ballastbed, dwarsliggers, rails en wissels. Jaarlijks wordt tussen de 80 en 100 km bovenbouw van het spoor vervangen. Om dit alles mogelijk te maken wordt jaarlijks een programma opgezet waarin de door ProRail erkende spooraannemers worden uitgenodigd zich in te schrijven op de verschillende BovenBouwVernieuwing projecten. Dit gebeurt op basis van UAV-GC contracten. VolkerRail is één van deze erkende spooraannemers. Aangezien deze aanbestedingen elkaar in een vlot tempo opvolgen wordt dit ook wel de ‘BBV trein’ genoemd.

Onze rol
To Interface was betrokken bij de tenderfase van een aantal van deze BBV projecten. In de rol van ‘Projectleider Précontractueel’ was To Interface eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam. Uitdagingen hierin lagen voornamelijk in het bevorderen van samenwerking tussen de verschillende disciplines en het bewaken van de gestelde randvoorwaarden. Om te kunnen komen tot de winnende bieding heeft To Interface daarnaast een grote rol gespeeld met betrekking tot het repeterende gunningscriterium van Duurzaam Materiaalgebruik.

PROJECTNAAM
BovenBouwVernieuwing ProRail
OPDRACHTGEVER
VolkerRail
FUNCTIE
Tendermanager / Projectleider Précontractueel
PERIODE
2018

BovenBouwVernieuwingen ProRail
Om de kans op verstoringen te beperken en de toenemende druk op het spoor te kunnen opvangen wordt door Spoorbeheerder ProRail structureel flink geïnvesteerd in vernieuwing van het spoor. Het gedeelte bovenbouw heeft een prominent aandeel in deze vernieuwingsopgave. De bovenbouw is het gedeelte van het spoor dat grofweg bestaat uit het ballastbed, dwarsliggers, rails en wissels. Jaarlijks wordt tussen de 80 en 100 km bovenbouw van het spoor vervangen. Om dit alles mogelijk te maken wordt jaarlijks een programma opgezet waarin de door ProRail erkende spooraannemers worden uitgenodigd zich in te schrijven op de verschillende BovenBouwVernieuwing projecten. Dit gebeurt op basis van UAV-GC contracten. VolkerRail is één van deze erkende spooraannemers. Aangezien deze aanbestedingen elkaar in een vlot tempo opvolgen wordt dit ook wel de ‘BBV trein’ genoemd.

Onze rol
To Interface was betrokken bij de tenderfase van een aantal van deze BBV projecten. In de rol van ‘Projectleider Précontractueel’ was To Interface eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam. Uitdagingen hierin lagen voornamelijk in het bevorderen van samenwerking tussen de verschillende disciplines en het bewaken van de gestelde randvoorwaarden. Om te kunnen komen tot de winnende bieding heeft To Interface daarnaast een grote rol gespeeld met betrekking tot het repeterende gunningscriterium van Duurzaam Materiaalgebruik.

PROJECTNAAM
BovenBouwVernieuwing ProRail
OPDRACHTGEVER
VolkerRail
FUNCTIE
Tendermanager / Projectleider Précontractueel
PERIODE
2018

BovenBouwVernieuwingen ProRail
Om de kans op verstoringen te beperken en de toenemende druk op het spoor te kunnen opvangen wordt door Spoorbeheerder ProRail structureel flink geïnvesteerd in vernieuwing van het spoor. Het gedeelte bovenbouw heeft een prominent aandeel in deze vernieuwingsopgave. De bovenbouw is het gedeelte van het spoor dat grofweg bestaat uit het ballastbed, dwarsliggers, rails en wissels. Jaarlijks wordt tussen de 80 en 100 km bovenbouw van het spoor vervangen. Om dit alles mogelijk te maken wordt jaarlijks een programma opgezet waarin de door ProRail erkende spooraannemers worden uitgenodigd zich in te schrijven op de verschillende BovenBouwVernieuwing projecten. Dit gebeurt op basis van UAV-GC contracten. VolkerRail is één van deze erkende spooraannemers. Aangezien deze aanbestedingen elkaar in een vlot tempo opvolgen wordt dit ook wel de ‘BBV trein’ genoemd.

Onze rol
To Interface was betrokken bij de tenderfase van een aantal van deze BBV projecten. In de rol van ‘Projectleider Précontractueel’ was To Interface eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam. Uitdagingen hierin lagen voornamelijk in het bevorderen van samenwerking tussen de verschillende disciplines en het bewaken van de gestelde randvoorwaarden. Om te kunnen komen tot de winnende bieding heeft To Interface daarnaast een grote rol gespeeld met betrekking tot het repeterende gunningscriterium van Duurzaam Materiaalgebruik.

MEER TO INTERFACE

Mobiliteit

De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe...

Tendermanagement

Tendermanagement volgens To Interface: het in korte tijd realiseren van een unieke samenwerking binnen het team waardoor...

Carrière

Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie!

Mobiliteit

De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe...

Tendermanagement

Tendermanagement volgens To Interface: het in korte tijd realiseren van een unieke samenwerking binnen het team waardoor...

Mobiliteit

De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe...

Tendermanagement

Tendermanagement volgens To Interface: het in korte tijd realiseren van een unieke samenwerking binnen het team waardoor...

Carrière

Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie!
CONTACTGEGEVENS
BEZOEKADRES
Businesspark de Hagen
Hagenweg 3C
4131 LX VIANEN
Nederland
(Navigeer naar dit punt)

POSTADRES
Esscheweg 69
5262 TV VUGHT
Nederland

E info@tointerface.nl
T +31 (0)85 9020075
T +31 (0)6 5158 9948
EXPERTISES
WERKVELDEN
PROJECTEN
OVER ONS
NIEUWS
WERKEN BIJ
CONNECTED WORLDS
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
Missie, visie en waarden
Team
Partners
Contact
nieuws
Werken bij To Interface?
Connected worlds
CONTACTGEGEVENS
BEZOEKADRES
Businesspark de Hagen
Hagenweg 3C
4131 LX VIANEN
Nederland
(Navigeer naar dit punt)

POSTADRES
Esscheweg 69
5262 TV VUGHT
Nederland

E info@tointerface.nl
T +31 (0)85 9020075
T +31 (0)6 5158 9948
NAAR TOP
© 2022 | To Interface | disclaimer | contact

EXPERTISES WERKVELDEN PROJECTEN OVER ONS NIEUWS WERKEN BIJ CONNECTED WORLDS
EXPERTISES
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
WERKVELDEN
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
PROJECTEN
Nieuwsgierig naar onze projecten. Deze zijn terug te vinden onder de diverse expertisen en diverse werkvelden.
Klik hier voor een overzicht van alle projecten.
PER EXPERTISE
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
PER WERKVELD
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
OVER ONS
Missie, visie en waarden
Team
Partners
Contact
NIEUWS
NIEUWS
WERKEN BIJ
Werken bij To Interface?
CONNECTED WORLDS
Connected worlds
HOME
EXPERTISES >
WERKVELDEN >
PROJECTEN >
OVER ONS >
NIEUWS >
WERKEN BIJ >
CONNECTED WORLDS >
CONTACT
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
Alle projecten
Projecten per expertise
Projecten per werkveld
Missie, visie en waarden
Team
Partners
Contact
NIEUWS
Werken bij To Interface?
Connected worlds
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit