|
|
|
PROJECTNAAM
BovenBouwVernieuwing ProRail
OPDRACHTGEVER
VolkerRail
FUNCTIE
Tendermanager / Projectleider Précontractueel
PERIODE
2018
BovenBouwVernieuwingen ProRail Om de kans op verstoringen te beperken en de toenemende druk op het spoor te kunnen opvangen wordt door Spoorbeheerder ProRail structureel flink geïnvesteerd in vernieuwing van het spoor. Het gedeelte bovenbouw heeft een prominent aandeel in deze vernieuwingsopgave. De bovenbouw is het gedeelte van het spoor dat grofweg bestaat uit het ballastbed, dwarsliggers, rails en wissels. Jaarlijks wordt tussen de 80 en 100 km bovenbouw van het spoor vervangen. Om dit alles mogelijk te maken wordt jaarlijks een programma opgezet waarin de door ProRail erkende spooraannemers worden uitgenodigd zich in te schrijven op de verschillende BovenBouwVernieuwing projecten. Dit gebeurt op basis van UAV-GC contracten. VolkerRail is één van deze erkende spooraannemers. Aangezien deze aanbestedingen elkaar in een vlot tempo opvolgen wordt dit ook wel de ‘BBV trein’ genoemd.
Onze rol To Interface was betrokken bij de tenderfase van een aantal van deze BBV projecten. In de rol van ‘Projectleider Précontractueel’ was To Interface eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam. Uitdagingen hierin lagen voornamelijk in het bevorderen van samenwerking tussen de verschillende disciplines en het bewaken van de gestelde randvoorwaarden. Om te kunnen komen tot de winnende bieding heeft To Interface daarnaast een grote rol gespeeld met betrekking tot het repeterende gunningscriterium van Duurzaam Materiaalgebruik.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
BovenBouwVernieuwing ProRail
OPDRACHTGEVER
VolkerRail
FUNCTIE
Tendermanager / Projectleider Précontractueel
PERIODE
2018
BovenBouwVernieuwingen ProRail Om de kans op verstoringen te beperken en de toenemende druk op het spoor te kunnen opvangen wordt door Spoorbeheerder ProRail structureel flink geïnvesteerd in vernieuwing van het spoor. Het gedeelte bovenbouw heeft een prominent aandeel in deze vernieuwingsopgave. De bovenbouw is het gedeelte van het spoor dat grofweg bestaat uit het ballastbed, dwarsliggers, rails en wissels. Jaarlijks wordt tussen de 80 en 100 km bovenbouw van het spoor vervangen. Om dit alles mogelijk te maken wordt jaarlijks een programma opgezet waarin de door ProRail erkende spooraannemers worden uitgenodigd zich in te schrijven op de verschillende BovenBouwVernieuwing projecten. Dit gebeurt op basis van UAV-GC contracten. VolkerRail is één van deze erkende spooraannemers. Aangezien deze aanbestedingen elkaar in een vlot tempo opvolgen wordt dit ook wel de ‘BBV trein’ genoemd.
Onze rol To Interface was betrokken bij de tenderfase van een aantal van deze BBV projecten. In de rol van ‘Projectleider Précontractueel’ was To Interface eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam. Uitdagingen hierin lagen voornamelijk in het bevorderen van samenwerking tussen de verschillende disciplines en het bewaken van de gestelde randvoorwaarden. Om te kunnen komen tot de winnende bieding heeft To Interface daarnaast een grote rol gespeeld met betrekking tot het repeterende gunningscriterium van Duurzaam Materiaalgebruik.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
BovenBouwVernieuwing ProRail
OPDRACHTGEVER
VolkerRail
FUNCTIE
Tendermanager / Projectleider Précontractueel
PERIODE
2018
BovenBouwVernieuwingen ProRail Om de kans op verstoringen te beperken en de toenemende druk op het spoor te kunnen opvangen wordt door Spoorbeheerder ProRail structureel flink geïnvesteerd in vernieuwing van het spoor. Het gedeelte bovenbouw heeft een prominent aandeel in deze vernieuwingsopgave. De bovenbouw is het gedeelte van het spoor dat grofweg bestaat uit het ballastbed, dwarsliggers, rails en wissels. Jaarlijks wordt tussen de 80 en 100 km bovenbouw van het spoor vervangen. Om dit alles mogelijk te maken wordt jaarlijks een programma opgezet waarin de door ProRail erkende spooraannemers worden uitgenodigd zich in te schrijven op de verschillende BovenBouwVernieuwing projecten. Dit gebeurt op basis van UAV-GC contracten. VolkerRail is één van deze erkende spooraannemers. Aangezien deze aanbestedingen elkaar in een vlot tempo opvolgen wordt dit ook wel de ‘BBV trein’ genoemd.
Onze rol To Interface was betrokken bij de tenderfase van een aantal van deze BBV projecten. In de rol van ‘Projectleider Précontractueel’ was To Interface eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam. Uitdagingen hierin lagen voornamelijk in het bevorderen van samenwerking tussen de verschillende disciplines en het bewaken van de gestelde randvoorwaarden. Om te kunnen komen tot de winnende bieding heeft To Interface daarnaast een grote rol gespeeld met betrekking tot het repeterende gunningscriterium van Duurzaam Materiaalgebruik.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
BovenBouwVernieuwing ProRail
OPDRACHTGEVER
VolkerRail
FUNCTIE
Tendermanager / Projectleider Précontractueel
PERIODE
2018
BovenBouwVernieuwingen ProRail Om de kans op verstoringen te beperken en de toenemende druk op het spoor te kunnen opvangen wordt door Spoorbeheerder ProRail structureel flink geïnvesteerd in vernieuwing van het spoor. Het gedeelte bovenbouw heeft een prominent aandeel in deze vernieuwingsopgave. De bovenbouw is het gedeelte van het spoor dat grofweg bestaat uit het ballastbed, dwarsliggers, rails en wissels. Jaarlijks wordt tussen de 80 en 100 km bovenbouw van het spoor vervangen. Om dit alles mogelijk te maken wordt jaarlijks een programma opgezet waarin de door ProRail erkende spooraannemers worden uitgenodigd zich in te schrijven op de verschillende BovenBouwVernieuwing projecten. Dit gebeurt op basis van UAV-GC contracten. VolkerRail is één van deze erkende spooraannemers. Aangezien deze aanbestedingen elkaar in een vlot tempo opvolgen wordt dit ook wel de ‘BBV trein’ genoemd.
Onze rol To Interface was betrokken bij de tenderfase van een aantal van deze BBV projecten. In de rol van ‘Projectleider Précontractueel’ was To Interface eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam. Uitdagingen hierin lagen voornamelijk in het bevorderen van samenwerking tussen de verschillende disciplines en het bewaken van de gestelde randvoorwaarden. Om te kunnen komen tot de winnende bieding heeft To Interface daarnaast een grote rol gespeeld met betrekking tot het repeterende gunningscriterium van Duurzaam Materiaalgebruik.
| |
|
|
|
|
|