|
|
|
PROJECTNAAM
Spooromgeving Geldermalsen
OPDRACHTGEVER
VolkerRail - van Hattum & Blankevoort - VolkerInfra
FUNCTIE
Tendermanager
PERIODE
2017 - 2018
Spooromgeving Geldermalsen Het programma 'Hoogfrequent Spoor' voorziet in het verhogen van de beschikbaarheid van het Nederlandse Spoorwegnet, door op een aantal corridors fysieke aanpassingen aan de railinfrastructuur te realiseren. Het project Spooromgeving Geldermalsen verbetert de beschikbaarheid op de corridor van Amsterdam naar Eindhoven. Het project bestaat uit: • de aanpassing van de gehele spoor lay-out van emplacement Geldermalsen • de aanleg van een derde spoor die de Merwede-Lingelijn ontvlecht van de lijn Utrecht-‘s Hertogenbosch. • de bouw van een reizigerstunnel onder het station • de realisatie van drie onderdoorgangen • verbreding van de spoorbrug over de Linge • ondergrondse trillingswerende constructie en een aantal wegenbouwkundige inpassingen.
Het werk is aanbesteed via een concurrentiegerichte dialoog. De belangrijkste risico’s van opdrachtgever en de ontwerpopgave zijn, in aanvulling op de basisovereenkomst, in een alliantiestructuur en alliantieovereenkomst vormgegeven.
Onze rol Gedurende de tenderfase heeft To Interface de rol van tendermanager vervuld. Hij was eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam om te komen tot een winnende bieding. Uitdagingen waren het gezamenlijk ontwikkelen en uitdragen van de tenderstrategie, het bewaken van de gestelde randvoorwaarden en het bevorderen van de samenwerking tussen de verschillende disciplines en werkmaatschappijen die participeerden in het tenderteam.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Spooromgeving Geldermalsen
OPDRACHTGEVER
VolkerRail - van Hattum & Blankevoort - VolkerInfra
FUNCTIE
Tendermanager
PERIODE
2017 - 2018
Spooromgeving Geldermalsen Het programma 'Hoogfrequent Spoor' voorziet in het verhogen van de beschikbaarheid van het Nederlandse Spoorwegnet, door op een aantal corridors fysieke aanpassingen aan de railinfrastructuur te realiseren. Het project Spooromgeving Geldermalsen verbetert de beschikbaarheid op de corridor van Amsterdam naar Eindhoven. Het project bestaat uit: • de aanpassing van de gehele spoor lay-out van emplacement Geldermalsen • de aanleg van een derde spoor die de Merwede-Lingelijn ontvlecht van de lijn Utrecht-‘s Hertogenbosch. • de bouw van een reizigerstunnel onder het station • de realisatie van drie onderdoorgangen • verbreding van de spoorbrug over de Linge • ondergrondse trillingswerende constructie en een aantal wegenbouwkundige inpassingen.
Het werk is aanbesteed via een concurrentiegerichte dialoog. De belangrijkste risico’s van opdrachtgever en de ontwerpopgave zijn, in aanvulling op de basisovereenkomst, in een alliantiestructuur en alliantieovereenkomst vormgegeven.
Onze rol Gedurende de tenderfase heeft To Interface de rol van tendermanager vervuld. Hij was eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam om te komen tot een winnende bieding. Uitdagingen waren het gezamenlijk ontwikkelen en uitdragen van de tenderstrategie, het bewaken van de gestelde randvoorwaarden en het bevorderen van de samenwerking tussen de verschillende disciplines en werkmaatschappijen die participeerden in het tenderteam.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Spooromgeving Geldermalsen
OPDRACHTGEVER
VolkerRail - van Hattum & Blankevoort - VolkerInfra
FUNCTIE
Tendermanager
PERIODE
2017 - 2018
Spooromgeving Geldermalsen Het programma 'Hoogfrequent Spoor' voorziet in het verhogen van de beschikbaarheid van het Nederlandse Spoorwegnet, door op een aantal corridors fysieke aanpassingen aan de railinfrastructuur te realiseren. Het project Spooromgeving Geldermalsen verbetert de beschikbaarheid op de corridor van Amsterdam naar Eindhoven. Het project bestaat uit: • de aanpassing van de gehele spoor lay-out van emplacement Geldermalsen • de aanleg van een derde spoor die de Merwede-Lingelijn ontvlecht van de lijn Utrecht-‘s Hertogenbosch. • de bouw van een reizigerstunnel onder het station • de realisatie van drie onderdoorgangen • verbreding van de spoorbrug over de Linge • ondergrondse trillingswerende constructie en een aantal wegenbouwkundige inpassingen.
Het werk is aanbesteed via een concurrentiegerichte dialoog. De belangrijkste risico’s van opdrachtgever en de ontwerpopgave zijn, in aanvulling op de basisovereenkomst, in een alliantiestructuur en alliantieovereenkomst vormgegeven.
Onze rol Gedurende de tenderfase heeft To Interface de rol van tendermanager vervuld. Hij was eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam om te komen tot een winnende bieding. Uitdagingen waren het gezamenlijk ontwikkelen en uitdragen van de tenderstrategie, het bewaken van de gestelde randvoorwaarden en het bevorderen van de samenwerking tussen de verschillende disciplines en werkmaatschappijen die participeerden in het tenderteam.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Spooromgeving Geldermalsen
OPDRACHTGEVER
VolkerRail - van Hattum & Blankevoort - VolkerInfra
FUNCTIE
Tendermanager
PERIODE
2017 - 2018
Spooromgeving Geldermalsen Het programma 'Hoogfrequent Spoor' voorziet in het verhogen van de beschikbaarheid van het Nederlandse Spoorwegnet, door op een aantal corridors fysieke aanpassingen aan de railinfrastructuur te realiseren. Het project Spooromgeving Geldermalsen verbetert de beschikbaarheid op de corridor van Amsterdam naar Eindhoven. Het project bestaat uit: • de aanpassing van de gehele spoor lay-out van emplacement Geldermalsen • de aanleg van een derde spoor die de Merwede-Lingelijn ontvlecht van de lijn Utrecht-‘s Hertogenbosch. • de bouw van een reizigerstunnel onder het station • de realisatie van drie onderdoorgangen • verbreding van de spoorbrug over de Linge • ondergrondse trillingswerende constructie en een aantal wegenbouwkundige inpassingen.
Het werk is aanbesteed via een concurrentiegerichte dialoog. De belangrijkste risico’s van opdrachtgever en de ontwerpopgave zijn, in aanvulling op de basisovereenkomst, in een alliantiestructuur en alliantieovereenkomst vormgegeven.
Onze rol Gedurende de tenderfase heeft To Interface de rol van tendermanager vervuld. Hij was eindverantwoordelijk voor het managen van het integrale tenderteam om te komen tot een winnende bieding. Uitdagingen waren het gezamenlijk ontwikkelen en uitdragen van de tenderstrategie, het bewaken van de gestelde randvoorwaarden en het bevorderen van de samenwerking tussen de verschillende disciplines en werkmaatschappijen die participeerden in het tenderteam.
| |
|
|
|
|
|