CONTACT ZOEK
Bruggen Albertkanaal
PROJECTNAAM
DBFM Project verhoging bruggen Albertkanaal – cluster 1
OPDRACHTGEVER
Artes Roegiers
FUNCTIE
Tendermanager DBM & EMVI-schrijvers
PERIODE
2016 (aanbestedingsfase)

Bruggen Albertkanaal
NV De Scheepvaart (per 1 januari 2017 omgevormd tot De Vlaamse Waterweg nv) heeft een aanbesteding voor een DBFM-contract uitgeschreven voor het realiseren van 7 nieuwe bruggen (cluster 1) over het Albertkanaal in België.

De huidige beperking in doorvaarthoogte onder de bruggen vormde voor de binnenscheepvaart een bottleneck. Gezien de verwachte sterke groei van het containervervoer was het wegwerken van deze bottleneck van groot belang. De
verhoging van de bruggen droeg bij aan een oplossing voor de mobiliteitsproblematiek op de wegen door co-modaliteit en interoperabiliteit te stimuleren. Verder droeg dit project bij aan een veilig en vlot scheepvaartverkeer op het Albertkanaal.

De complexiteit van het project lag in het feit dat er veel partijen en disciplines betrokken waren bij het project. Een optimale afstemming tussen civielbouw, staalbouw, wegen, ontwerp en onderhoud was hierbij essentieel.

Onze rol
To Interface en onze samenwerkingspartner NP-Bridging hebben Artes Roegiers ondersteund met een integraal tenderteam, waar ook PouMa, IV-Infra en Mint deel van uitmaakte. Het integraal tenderteam was verantwoordelijk voor het volledig doorontwerpen van het voorontwerp bestaande uit teken- en rekenwerk van fundaties, onderbouw en bovenbouw, wegontwerp, ruimtelijk ontwerp, materialisering en landschap.
Ook het uitwerken van de fasering, BLVC-plan, systems engineering, projectmanagementplan en risicodossier behoorden tot de werkzaamheden. To Interface heeft binnen dit team de rollen van tendermanager DBM en EMVI-schrijvers voor het projectmanagementplan en het risicodossier vervuld.

CONTACTPERSOON
Maarten Fleerakkers
mf@tointerface.nl
+31 6 53 25 68 55
PROJECTNAAM
DBFM Project verhoging bruggen Albertkanaal – cluster 1
OPDRACHTGEVER
Artes Roegiers
FUNCTIE
Tendermanager DBM & EMVI-schrijvers
PERIODE
2016 (aanbestedingsfase)

Bruggen Albertkanaal
NV De Scheepvaart (per 1 januari 2017 omgevormd tot De Vlaamse Waterweg nv) heeft een aanbesteding voor een DBFM-contract uitgeschreven voor het realiseren van 7 nieuwe bruggen (cluster 1) over het Albertkanaal in België.

De huidige beperking in doorvaarthoogte onder de bruggen vormde voor de binnenscheepvaart een bottleneck. Gezien de verwachte sterke groei van het containervervoer was het wegwerken van deze bottleneck van groot belang. De
verhoging van de bruggen droeg bij aan een oplossing voor de mobiliteitsproblematiek op de wegen door co-modaliteit en interoperabiliteit te stimuleren. Verder droeg dit project bij aan een veilig en vlot scheepvaartverkeer op het Albertkanaal.

De complexiteit van het project lag in het feit dat er veel partijen en disciplines betrokken waren bij het project. Een optimale afstemming tussen civielbouw, staalbouw, wegen, ontwerp en onderhoud was hierbij essentieel.

Onze rol
To Interface en onze samenwerkingspartner NP-Bridging hebben Artes Roegiers ondersteund met een integraal tenderteam, waar ook PouMa, IV-Infra en Mint deel van uitmaakte. Het integraal tenderteam was verantwoordelijk voor het volledig doorontwerpen van het voorontwerp bestaande uit teken- en rekenwerk van fundaties, onderbouw en bovenbouw, wegontwerp, ruimtelijk ontwerp, materialisering en landschap.
Ook het uitwerken van de fasering, BLVC-plan, systems engineering, projectmanagementplan en risicodossier behoorden tot de werkzaamheden. To Interface heeft binnen dit team de rollen van tendermanager DBM en EMVI-schrijvers voor het projectmanagementplan en het risicodossier vervuld.

CONTACTPERSOON
Maarten Fleerakkers
mf@tointerface.nl
+31 6 53 25 68 55
PROJECTNAAM
DBFM Project verhoging bruggen Albertkanaal – cluster 1
OPDRACHTGEVER
Artes Roegiers
FUNCTIE
Tendermanager DBM & EMVI-schrijvers
PERIODE
2016 (aanbestedingsfase)

Bruggen Albertkanaal
NV De Scheepvaart (per 1 januari 2017 omgevormd tot De Vlaamse Waterweg nv) heeft een aanbesteding voor een DBFM-contract uitgeschreven voor het realiseren van 7 nieuwe bruggen (cluster 1) over het Albertkanaal in België.

De huidige beperking in doorvaarthoogte onder de bruggen vormde voor de binnenscheepvaart een bottleneck. Gezien de verwachte sterke groei van het containervervoer was het wegwerken van deze bottleneck van groot belang. De
verhoging van de bruggen droeg bij aan een oplossing voor de mobiliteitsproblematiek op de wegen door co-modaliteit en interoperabiliteit te stimuleren. Verder droeg dit project bij aan een veilig en vlot scheepvaartverkeer op het Albertkanaal.

De complexiteit van het project lag in het feit dat er veel partijen en disciplines betrokken waren bij het project. Een optimale afstemming tussen civielbouw, staalbouw, wegen, ontwerp en onderhoud was hierbij essentieel.

Onze rol
To Interface en onze samenwerkingspartner NP-Bridging hebben Artes Roegiers ondersteund met een integraal tenderteam, waar ook PouMa, IV-Infra en Mint deel van uitmaakte. Het integraal tenderteam was verantwoordelijk voor het volledig doorontwerpen van het voorontwerp bestaande uit teken- en rekenwerk van fundaties, onderbouw en bovenbouw, wegontwerp, ruimtelijk ontwerp, materialisering en landschap.
Ook het uitwerken van de fasering, BLVC-plan, systems engineering, projectmanagementplan en risicodossier behoorden tot de werkzaamheden. To Interface heeft binnen dit team de rollen van tendermanager DBM en EMVI-schrijvers voor het projectmanagementplan en het risicodossier vervuld.

CONTACTPERSOON
Maarten Fleerakkers
mf@tointerface.nl
+31 6 53 25 68 55
PROJECTNAAM
DBFM Project verhoging bruggen Albertkanaal – cluster 1
OPDRACHTGEVER
Artes Roegiers
FUNCTIE
Tendermanager DBM & EMVI-schrijvers
PERIODE
2016 (aanbestedingsfase)

Bruggen Albertkanaal
NV De Scheepvaart (per 1 januari 2017 omgevormd tot De Vlaamse Waterweg nv) heeft een aanbesteding voor een DBFM-contract uitgeschreven voor het realiseren van 7 nieuwe bruggen (cluster 1) over het Albertkanaal in België.

De huidige beperking in doorvaarthoogte onder de bruggen vormde voor de binnenscheepvaart een bottleneck. Gezien de verwachte sterke groei van het containervervoer was het wegwerken van deze bottleneck van groot belang. De
verhoging van de bruggen droeg bij aan een oplossing voor de mobiliteitsproblematiek op de wegen door co-modaliteit en interoperabiliteit te stimuleren. Verder droeg dit project bij aan een veilig en vlot scheepvaartverkeer op het Albertkanaal.

De complexiteit van het project lag in het feit dat er veel partijen en disciplines betrokken waren bij het project. Een optimale afstemming tussen civielbouw, staalbouw, wegen, ontwerp en onderhoud was hierbij essentieel.

Onze rol
To Interface en onze samenwerkingspartner NP-Bridging hebben Artes Roegiers ondersteund met een integraal tenderteam, waar ook PouMa, IV-Infra en Mint deel van uitmaakte. Het integraal tenderteam was verantwoordelijk voor het volledig doorontwerpen van het voorontwerp bestaande uit teken- en rekenwerk van fundaties, onderbouw en bovenbouw, wegontwerp, ruimtelijk ontwerp, materialisering en landschap.
Ook het uitwerken van de fasering, BLVC-plan, systems engineering, projectmanagementplan en risicodossier behoorden tot de werkzaamheden. To Interface heeft binnen dit team de rollen van tendermanager DBM en EMVI-schrijvers voor het projectmanagementplan en het risicodossier vervuld.

CONTACTPERSOON
Maarten Fleerakkers
mf@tointerface.nl
+31 6 53 25 68 55
MEER TO INTERFACE

Mobiliteit

De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe...

Tendermanagement

Tendermanagement volgens To Interface: het in korte tijd realiseren van een unieke samenwerking binnen het team waardoor...

Carrière

Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie!

Mobiliteit

De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe...

Tendermanagement

Tendermanagement volgens To Interface: het in korte tijd realiseren van een unieke samenwerking binnen het team waardoor...

Mobiliteit

De wereld van mobiliteit verandert snel en technologische innovaties volgen elkaar in rap tempo op. Er ontstaan nieuwe...

Tendermanagement

Tendermanagement volgens To Interface: het in korte tijd realiseren van een unieke samenwerking binnen het team waardoor...

Carrière

Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie!
CONTACTGEGEVENS
BEZOEKADRES
Businesspark de Hagen
Hagenweg 3C
4131 LX VIANEN
Nederland
(Navigeer naar dit punt)

POSTADRES
Esscheweg 69
5262 TV VUGHT
Nederland

E info@tointerface.nl
T +31 (0)85 9020075
T +31 (0)6 5158 9948
EXPERTISES
WERKVELDEN
PROJECTEN
OVER ONS
NIEUWS
WERKEN BIJ
CONNECTED WORLDS
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
Missie, visie en waarden
Team
Partners
Contact
nieuws
Werken bij To Interface?
Connected worlds
CONTACTGEGEVENS
BEZOEKADRES
Businesspark de Hagen
Hagenweg 3C
4131 LX VIANEN
Nederland
(Navigeer naar dit punt)

POSTADRES
Esscheweg 69
5262 TV VUGHT
Nederland

E info@tointerface.nl
T +31 (0)85 9020075
T +31 (0)6 5158 9948
NAAR TOP
© 2023 | To Interface | disclaimer | contact

EXPERTISES WERKVELDEN PROJECTEN OVER ONS NIEUWS WERKEN BIJ CONNECTED WORLDS
EXPERTISES
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
WERKVELDEN
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
PROJECTEN
Nieuwsgierig naar onze projecten. Deze zijn terug te vinden onder de diverse expertisen en diverse werkvelden.
Klik hier voor een overzicht van alle projecten.
PER EXPERTISE
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
PER WERKVELD
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
OVER ONS
Missie, visie en waarden
Team
Partners
Contact
NIEUWS
NIEUWS
WERKEN BIJ
Werken bij To Interface?
CONNECTED WORLDS
Connected worlds
HOME
EXPERTISES >
WERKVELDEN >
PROJECTEN >
OVER ONS >
NIEUWS >
WERKEN BIJ >
CONNECTED WORLDS >
CONTACT
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit
Alle projecten
Projecten per expertise
Projecten per werkveld
Missie, visie en waarden
Team
Partners
Contact
NIEUWS
Werken bij To Interface?
Connected worlds
Programma- & projectmanagement
Contract- & inkoopmanagement
Tender- & EMVI-management
Procesmanagement & projectbeheersing
Omgevingsmanagement
Exploitatie- & assetmanagement
Advies- & strategievorming
Klimaat & energie
Infrastructuur
Utiliteits- & industriebouw
Gebieds-, locatie- & projectontwikkeling
Ruimtelijke ordening & Planologie
Mobiliteit