|
|
|
PROJECTNAAM
Rondwegen provincie Gelderland
OPDRACHTGEVER
Provincie Gelderland, afdeling Uitvoering Werken
FUNCTIE
Contractmanager en plaatsvervangend projectmanager
PERIODE
2009 – 2015
N348 RONDWEG ZUTPHEN-EEFDE (periode 2009 – 2012) De verkeersproblemen in Zutphen-Noord en Eefde behoorden tot de ernstigste in de provincie Gelderland. De rondweg Zutphen-Eefde werd zowel door lokaal als regionaal verkeer gebruikt. Daardoor nam de leefbaarheid en de verkeersveiligheid voor omwonenden af. Daarnaast was de bereikbaarheid van bedrijventerrein De Mars onvoldoende. Er is een nieuwe rondweg gerealiseerd die ervoor zorgde dat de verkeersdruk op de oude route afnam. Uniek aan de realisatie van de nieuwe rondweg is dat 'kunst' een integraal onderdeel is geweest van het ontwerp.
Onze rol To Interface was als contractmanager verantwoordelijk voor de inkoopstrategie, het tot stand komen van het UAVgc-contract en het begeleiden van de concurrentiegerichte dialoog.
N345 RONDWEG VOORST (periode 2012 – 2015) De drukke provinciale weg N345 loopt dwars door de kern van Voorst, met geluidoverlast en onveilige verkeerssituaties tot gevolg. Deze problematiek is verholpen door de aanleg van een westelijke rondweg.
Onze rol To Interface was als contractmanager en plaatsvervangend projectmanager verantwoordelijk voor de inkoopstrategie en het tot stand komen van het UAVgc-contract. De werkzaamheden tijdens de voorbereiding en aanbesteding omvatten onder andere het opstellen van een integraal aanbestedingsdossier, selectie, aanbesteding, beoordeling en gunning van het 'Design Construct Maintain'-contract.
PROJECTMANAGER SPOORWEGONDERDOORGANG RONDWEG N345 DE HOVEN (periode 2013 – 2015) Ten westen van buurtschap De Hoven bij Zutphen is een rondweg aangelegd om zowel de doorstroming, leefbaarheid als de regionale bereikbaarheid te verbeteren. Onderdeel van de rondweg is een ongelijkvloerse kruising met het spoor in de vorm van een onderdoorgang.
Onze rol De rondweg N345 De Hoven is door de provincie Gelderland gerealiseerd. Op basis van de Spoorwegwet heeft ProRail de spoorwegonderdoorgang gerealiseerd. Het project is opgenomen in de TunnelAlliantie. Met ProRail is afgesproken dat de provincie het planstudie- voorbereidingstraject op basis van de Prorail-eisen zou doorlopen. To Interface is door de provincie Gelderland gevraagd om dit proces te begeleiden.
N303 RONDWEG VOORTHUIZEN (periode 2011 – 2015) De N303 door en nabij Voorthuizen is in grote mate belast door doorgaand (vracht)verkeer in de noord-zuidrichting. Dit leidde in de spits tot stagnatie in de verkeersafwikkeling en zorgde voor knelpunten qua verkeersveiligheid en woon- en leefmilieu. De nieuwe westelijke verbinding om Voorthuizen heen heeft de leefbaarheid van de kern van Voorthuizen verbeterd en de regionale bereikbaarheid geoptimaliseerd.
Onze rol To Interface was als contractmanager verantwoordelijk voor het proces vanaf de inkoopstrategie tot en met de selectie van de marktpartij voor de realisatie van het werk. Naast de rol van contractmanager hebben we in dit project ook de rol van omgevingsmanager ingevuld door op basis van een stakeholderanalyse eisen bij stakeholders te identificeren en deze vast te stellen in een overeenkomst.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Rondwegen provincie Gelderland
OPDRACHTGEVER
Provincie Gelderland, afdeling Uitvoering Werken
FUNCTIE
Contractmanager en plaatsvervangend projectmanager
PERIODE
2009 – 2015
N348 RONDWEG ZUTPHEN-EEFDE (periode 2009 – 2012) De verkeersproblemen in Zutphen-Noord en Eefde behoorden tot de ernstigste in de provincie Gelderland. De rondweg Zutphen-Eefde werd zowel door lokaal als regionaal verkeer gebruikt. Daardoor nam de leefbaarheid en de verkeersveiligheid voor omwonenden af. Daarnaast was de bereikbaarheid van bedrijventerrein De Mars onvoldoende. Er is een nieuwe rondweg gerealiseerd die ervoor zorgde dat de verkeersdruk op de oude route afnam. Uniek aan de realisatie van de nieuwe rondweg is dat 'kunst' een integraal onderdeel is geweest van het ontwerp.
Onze rol To Interface was als contractmanager verantwoordelijk voor de inkoopstrategie, het tot stand komen van het UAVgc-contract en het begeleiden van de concurrentiegerichte dialoog.
N345 RONDWEG VOORST (periode 2012 – 2015) De drukke provinciale weg N345 loopt dwars door de kern van Voorst, met geluidoverlast en onveilige verkeerssituaties tot gevolg. Deze problematiek is verholpen door de aanleg van een westelijke rondweg.
Onze rol To Interface was als contractmanager en plaatsvervangend projectmanager verantwoordelijk voor de inkoopstrategie en het tot stand komen van het UAVgc-contract. De werkzaamheden tijdens de voorbereiding en aanbesteding omvatten onder andere het opstellen van een integraal aanbestedingsdossier, selectie, aanbesteding, beoordeling en gunning van het 'Design Construct Maintain'-contract.
PROJECTMANAGER SPOORWEGONDERDOORGANG RONDWEG N345 DE HOVEN (periode 2013 – 2015) Ten westen van buurtschap De Hoven bij Zutphen is een rondweg aangelegd om zowel de doorstroming, leefbaarheid als de regionale bereikbaarheid te verbeteren. Onderdeel van de rondweg is een ongelijkvloerse kruising met het spoor in de vorm van een onderdoorgang.
Onze rol De rondweg N345 De Hoven is door de provincie Gelderland gerealiseerd. Op basis van de Spoorwegwet heeft ProRail de spoorwegonderdoorgang gerealiseerd. Het project is opgenomen in de TunnelAlliantie. Met ProRail is afgesproken dat de provincie het planstudie- voorbereidingstraject op basis van de Prorail-eisen zou doorlopen. To Interface is door de provincie Gelderland gevraagd om dit proces te begeleiden.
N303 RONDWEG VOORTHUIZEN (periode 2011 – 2015) De N303 door en nabij Voorthuizen is in grote mate belast door doorgaand (vracht)verkeer in de noord-zuidrichting. Dit leidde in de spits tot stagnatie in de verkeersafwikkeling en zorgde voor knelpunten qua verkeersveiligheid en woon- en leefmilieu. De nieuwe westelijke verbinding om Voorthuizen heen heeft de leefbaarheid van de kern van Voorthuizen verbeterd en de regionale bereikbaarheid geoptimaliseerd.
Onze rol To Interface was als contractmanager verantwoordelijk voor het proces vanaf de inkoopstrategie tot en met de selectie van de marktpartij voor de realisatie van het werk. Naast de rol van contractmanager hebben we in dit project ook de rol van omgevingsmanager ingevuld door op basis van een stakeholderanalyse eisen bij stakeholders te identificeren en deze vast te stellen in een overeenkomst.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Rondwegen provincie Gelderland
OPDRACHTGEVER
Provincie Gelderland, afdeling Uitvoering Werken
FUNCTIE
Contractmanager en plaatsvervangend projectmanager
PERIODE
2009 – 2015
N348 RONDWEG ZUTPHEN-EEFDE (periode 2009 – 2012) De verkeersproblemen in Zutphen-Noord en Eefde behoorden tot de ernstigste in de provincie Gelderland. De rondweg Zutphen-Eefde werd zowel door lokaal als regionaal verkeer gebruikt. Daardoor nam de leefbaarheid en de verkeersveiligheid voor omwonenden af. Daarnaast was de bereikbaarheid van bedrijventerrein De Mars onvoldoende. Er is een nieuwe rondweg gerealiseerd die ervoor zorgde dat de verkeersdruk op de oude route afnam. Uniek aan de realisatie van de nieuwe rondweg is dat 'kunst' een integraal onderdeel is geweest van het ontwerp.
Onze rol To Interface was als contractmanager verantwoordelijk voor de inkoopstrategie, het tot stand komen van het UAVgc-contract en het begeleiden van de concurrentiegerichte dialoog.
N345 RONDWEG VOORST (periode 2012 – 2015) De drukke provinciale weg N345 loopt dwars door de kern van Voorst, met geluidoverlast en onveilige verkeerssituaties tot gevolg. Deze problematiek is verholpen door de aanleg van een westelijke rondweg.
Onze rol To Interface was als contractmanager en plaatsvervangend projectmanager verantwoordelijk voor de inkoopstrategie en het tot stand komen van het UAVgc-contract. De werkzaamheden tijdens de voorbereiding en aanbesteding omvatten onder andere het opstellen van een integraal aanbestedingsdossier, selectie, aanbesteding, beoordeling en gunning van het 'Design Construct Maintain'-contract.
PROJECTMANAGER SPOORWEGONDERDOORGANG RONDWEG N345 DE HOVEN (periode 2013 – 2015) Ten westen van buurtschap De Hoven bij Zutphen is een rondweg aangelegd om zowel de doorstroming, leefbaarheid als de regionale bereikbaarheid te verbeteren. Onderdeel van de rondweg is een ongelijkvloerse kruising met het spoor in de vorm van een onderdoorgang.
Onze rol De rondweg N345 De Hoven is door de provincie Gelderland gerealiseerd. Op basis van de Spoorwegwet heeft ProRail de spoorwegonderdoorgang gerealiseerd. Het project is opgenomen in de TunnelAlliantie. Met ProRail is afgesproken dat de provincie het planstudie- voorbereidingstraject op basis van de Prorail-eisen zou doorlopen. To Interface is door de provincie Gelderland gevraagd om dit proces te begeleiden.
N303 RONDWEG VOORTHUIZEN (periode 2011 – 2015) De N303 door en nabij Voorthuizen is in grote mate belast door doorgaand (vracht)verkeer in de noord-zuidrichting. Dit leidde in de spits tot stagnatie in de verkeersafwikkeling en zorgde voor knelpunten qua verkeersveiligheid en woon- en leefmilieu. De nieuwe westelijke verbinding om Voorthuizen heen heeft de leefbaarheid van de kern van Voorthuizen verbeterd en de regionale bereikbaarheid geoptimaliseerd.
Onze rol To Interface was als contractmanager verantwoordelijk voor het proces vanaf de inkoopstrategie tot en met de selectie van de marktpartij voor de realisatie van het werk. Naast de rol van contractmanager hebben we in dit project ook de rol van omgevingsmanager ingevuld door op basis van een stakeholderanalyse eisen bij stakeholders te identificeren en deze vast te stellen in een overeenkomst.
| |
| |
| |
|
|
|
PROJECTNAAM
Rondwegen provincie Gelderland
OPDRACHTGEVER
Provincie Gelderland, afdeling Uitvoering Werken
FUNCTIE
Contractmanager en plaatsvervangend projectmanager
PERIODE
2009 – 2015
N348 RONDWEG ZUTPHEN-EEFDE (periode 2009 – 2012) De verkeersproblemen in Zutphen-Noord en Eefde behoorden tot de ernstigste in de provincie Gelderland. De rondweg Zutphen-Eefde werd zowel door lokaal als regionaal verkeer gebruikt. Daardoor nam de leefbaarheid en de verkeersveiligheid voor omwonenden af. Daarnaast was de bereikbaarheid van bedrijventerrein De Mars onvoldoende. Er is een nieuwe rondweg gerealiseerd die ervoor zorgde dat de verkeersdruk op de oude route afnam. Uniek aan de realisatie van de nieuwe rondweg is dat 'kunst' een integraal onderdeel is geweest van het ontwerp.
Onze rol To Interface was als contractmanager verantwoordelijk voor de inkoopstrategie, het tot stand komen van het UAVgc-contract en het begeleiden van de concurrentiegerichte dialoog.
N345 RONDWEG VOORST (periode 2012 – 2015) De drukke provinciale weg N345 loopt dwars door de kern van Voorst, met geluidoverlast en onveilige verkeerssituaties tot gevolg. Deze problematiek is verholpen door de aanleg van een westelijke rondweg.
Onze rol To Interface was als contractmanager en plaatsvervangend projectmanager verantwoordelijk voor de inkoopstrategie en het tot stand komen van het UAVgc-contract. De werkzaamheden tijdens de voorbereiding en aanbesteding omvatten onder andere het opstellen van een integraal aanbestedingsdossier, selectie, aanbesteding, beoordeling en gunning van het 'Design Construct Maintain'-contract.
PROJECTMANAGER SPOORWEGONDERDOORGANG RONDWEG N345 DE HOVEN (periode 2013 – 2015) Ten westen van buurtschap De Hoven bij Zutphen is een rondweg aangelegd om zowel de doorstroming, leefbaarheid als de regionale bereikbaarheid te verbeteren. Onderdeel van de rondweg is een ongelijkvloerse kruising met het spoor in de vorm van een onderdoorgang.
Onze rol De rondweg N345 De Hoven is door de provincie Gelderland gerealiseerd. Op basis van de Spoorwegwet heeft ProRail de spoorwegonderdoorgang gerealiseerd. Het project is opgenomen in de TunnelAlliantie. Met ProRail is afgesproken dat de provincie het planstudie- voorbereidingstraject op basis van de Prorail-eisen zou doorlopen. To Interface is door de provincie Gelderland gevraagd om dit proces te begeleiden.
N303 RONDWEG VOORTHUIZEN (periode 2011 – 2015) De N303 door en nabij Voorthuizen is in grote mate belast door doorgaand (vracht)verkeer in de noord-zuidrichting. Dit leidde in de spits tot stagnatie in de verkeersafwikkeling en zorgde voor knelpunten qua verkeersveiligheid en woon- en leefmilieu. De nieuwe westelijke verbinding om Voorthuizen heen heeft de leefbaarheid van de kern van Voorthuizen verbeterd en de regionale bereikbaarheid geoptimaliseerd.
Onze rol To Interface was als contractmanager verantwoordelijk voor het proces vanaf de inkoopstrategie tot en met de selectie van de marktpartij voor de realisatie van het werk. Naast de rol van contractmanager hebben we in dit project ook de rol van omgevingsmanager ingevuld door op basis van een stakeholderanalyse eisen bij stakeholders te identificeren en deze vast te stellen in een overeenkomst.
| |
|
|
|
|
|