|
|
|
Met de verwachte groei van de in- en uitgaande vluchten op Schiphol Airport zal ook het aantal grondbewegingen toenemen. Om operationele risico’s te verminderen, wil Schiphol op alle locaties een dubbele taxibaan hebben. De enige taxibaan die nog enkelbaans was uitgevoerd, was de Quebec.
Een belangrijke factor in de complexiteit van de opgave is dat het werk aan Airside plaatsvindt (dat wil zeggen in het domein van de vliegtuigen), zodat er duidelijke risico’s zijn voor de veiligheid en bedrijfsvoering van Schiphol. Schiphol wilde daarom graag een review op het projectplan en de daarin vastgelegde veiligheidsprocessen.
Met Schiphol hebben we vanuit To Interface een multidisciplinair team gevormd van TI-ers en medewerkers van Schiphol. Onder leiding van collega Harold van Steeg haalden zij gezamenlijk input op voor hun review over diverse veiligheidsaspecten van het project (constructie, verkeer, bouwveiligheid, security en calamiteiten). Het team is doordacht en systematisch te werk gegaan, de review is van grote meerwaarde voor Schiphol gebleken.
| |
| |
| |
|
|
|
Met de verwachte groei van de in- en uitgaande vluchten op Schiphol Airport zal ook het aantal grondbewegingen toenemen. Om operationele risico’s te verminderen, wil Schiphol op alle locaties een dubbele taxibaan hebben. De enige taxibaan die nog enkelbaans was uitgevoerd, was de Quebec.
Een belangrijke factor in de complexiteit van de opgave is dat het werk aan Airside plaatsvindt (dat wil zeggen in het domein van de vliegtuigen), zodat er duidelijke risico’s zijn voor de veiligheid en bedrijfsvoering van Schiphol. Schiphol wilde daarom graag een review op het projectplan en de daarin vastgelegde veiligheidsprocessen.
Met Schiphol hebben we vanuit To Interface een multidisciplinair team gevormd van TI-ers en medewerkers van Schiphol. Onder leiding van collega Harold van Steeg haalden zij gezamenlijk input op voor hun review over diverse veiligheidsaspecten van het project (constructie, verkeer, bouwveiligheid, security en calamiteiten). Het team is doordacht en systematisch te werk gegaan, de review is van grote meerwaarde voor Schiphol gebleken.
| |
| |
| |
|
|
|
Met de verwachte groei van de in- en uitgaande vluchten op Schiphol Airport zal ook het aantal grondbewegingen toenemen. Om operationele risico’s te verminderen, wil Schiphol op alle locaties een dubbele taxibaan hebben. De enige taxibaan die nog enkelbaans was uitgevoerd, was de Quebec.
Een belangrijke factor in de complexiteit van de opgave is dat het werk aan Airside plaatsvindt (dat wil zeggen in het domein van de vliegtuigen), zodat er duidelijke risico’s zijn voor de veiligheid en bedrijfsvoering van Schiphol. Schiphol wilde daarom graag een review op het projectplan en de daarin vastgelegde veiligheidsprocessen.
Met Schiphol hebben we vanuit To Interface een multidisciplinair team gevormd van TI-ers en medewerkers van Schiphol. Onder leiding van collega Harold van Steeg haalden zij gezamenlijk input op voor hun review over diverse veiligheidsaspecten van het project (constructie, verkeer, bouwveiligheid, security en calamiteiten). Het team is doordacht en systematisch te werk gegaan, de review is van grote meerwaarde voor Schiphol gebleken.
| |
| |
| |
|
|
|
Met de verwachte groei van de in- en uitgaande vluchten op Schiphol Airport zal ook het aantal grondbewegingen toenemen. Om operationele risico’s te verminderen, wil Schiphol op alle locaties een dubbele taxibaan hebben. De enige taxibaan die nog enkelbaans was uitgevoerd, was de Quebec.
Een belangrijke factor in de complexiteit van de opgave is dat het werk aan Airside plaatsvindt (dat wil zeggen in het domein van de vliegtuigen), zodat er duidelijke risico’s zijn voor de veiligheid en bedrijfsvoering van Schiphol. Schiphol wilde daarom graag een review op het projectplan en de daarin vastgelegde veiligheidsprocessen.
Met Schiphol hebben we vanuit To Interface een multidisciplinair team gevormd van TI-ers en medewerkers van Schiphol. Onder leiding van collega Harold van Steeg haalden zij gezamenlijk input op voor hun review over diverse veiligheidsaspecten van het project (constructie, verkeer, bouwveiligheid, security en calamiteiten). Het team is doordacht en systematisch te werk gegaan, de review is van grote meerwaarde voor Schiphol gebleken.
| |
|
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
|
Gebieds- en projectontwikkeling
De traditionele vormen van gebieds- en locatieontwikkeling zijn de afgelopen jaren onder druk komen te staan. Wat doen wij? |
|
|
|
|
Projectmanagement
Binnen To Interface is projectmanagement een beheerste projectaanpak gebaseerd op expliciet werken, het laten excelleren van... |
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
|
Gebieds- en projectontwikkeling
De traditionele vormen van gebieds- en locatieontwikkeling zijn de afgelopen jaren onder druk komen te staan. Wat doen wij? |
|
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
Gebieds- en projectontwikkeling
De traditionele vormen van gebieds- en locatieontwikkeling zijn de afgelopen jaren onder druk komen te staan. Wat doen wij? |
|
|
|
Projectmanagement
Binnen To Interface is projectmanagement een beheerste projectaanpak gebaseerd op expliciet werken, het laten excelleren van... |
|
|
| |
|
|
|
Mijlpaal!
Gino Schrier heeft sinds zijn komst bij To Interface (TI) in december '22 al veel ervaring opgedaan. Hieronder vertelt hij hoe hij zijn eerste maanden heeft ervaren en zijn eerste project heeft binnengehaald.
''De afgelopen maanden bij TI hebben me veel geleerd”.
In maart ben ik gestart als procesbegeleider voor de Green Deal Hattem. De gemeente Hattem wil een coalitie vormen met maatschappelijke partners om op lokaal niveau kennis, expertise en ervaring over duurzaamheid samen te brengen. Binnen dit traject ben ik verantwoordelijk voor o.a. monitoring, evaluaties en verantwoording. Een supergave kans waarbij ik dit duurzaamheidsoffensief vorm kan geven.
Ik ben erg trots dat mijn eerste project als procesbegeleider een feit is! Het is echt een mijlpaal voor me en het heeft een vuur in mij aangewakkerd. Ik wil me dit project eigen maken en me blijven ontwikkelen op dit vakgebied.
Ik kan niet wachten om in de toekomst aan nog meer interessante projecten te beginnen''.
|
|
|
|
|
Welkom John!
Welkom John van der Heijden! We zijn blij dat je er bent!
Sinds maart 2023 is John ons team komen versterken op het gebied van digitalisering.
|
|
|
|
|
Mijlpaal!
Maandag 17 april is Eline Blom alweer twee jaar werkzaam als omgevingsmanager voor de Kaderrichtlijn Water bij Rijkswaterstaat Oost Nederland. Wat is de tijd voorbij gevlogen! |
|
|
|
|
|
Mijlpaal!
Gino Schrier heeft sinds zijn komst bij To Interface (TI) in december '22 al veel ervaring opgedaan. Hieronder vertelt hij hoe hij zijn eerste maanden heeft ervaren en zijn eerste project heeft binnengehaald.
''De afgelopen maanden bij TI hebben me veel geleerd”.
In maart ben ik gestart als procesbegeleider voor de Green Deal Hattem. De gemeente Hattem wil een coalitie vormen met maatschappelijke partners om op lokaal niveau kennis, expertise en ervaring over duurzaamheid samen te brengen. Binnen dit traject ben ik verantwoordelijk voor o.a. monitoring, evaluaties en verantwoording. Een supergave kans waarbij ik dit duurzaamheidsoffensief vorm kan geven.
Ik ben erg trots dat mijn eerste project als procesbegeleider een feit is! Het is echt een mijlpaal voor me en het heeft een vuur in mij aangewakkerd. Ik wil me dit project eigen maken en me blijven ontwikkelen op dit vakgebied.
Ik kan niet wachten om in de toekomst aan nog meer interessante projecten te beginnen''.
|
|
|
|
|
Welkom John!
Welkom John van der Heijden! We zijn blij dat je er bent!
Sinds maart 2023 is John ons team komen versterken op het gebied van digitalisering.
|
|
|
|
|
|
|
Mijlpaal!
Gino Schrier heeft sinds zijn komst bij To Interface (TI) in december '22 al veel ervaring opgedaan. Hieronder vertelt hij hoe hij zijn eerste maanden heeft ervaren en zijn eerste project heeft binnengehaald.
''De afgelopen maanden bij TI hebben me veel geleerd”.
In maart ben ik gestart als procesbegeleider voor de Green Deal Hattem. De gemeente Hattem wil een coalitie vormen met maatschappelijke partners om op lokaal niveau kennis, expertise en ervaring over duurzaamheid samen te brengen. Binnen dit traject ben ik verantwoordelijk voor o.a. monitoring, evaluaties en verantwoording. Een supergave kans waarbij ik dit duurzaamheidsoffensief vorm kan geven.
Ik ben erg trots dat mijn eerste project als procesbegeleider een feit is! Het is echt een mijlpaal voor me en het heeft een vuur in mij aangewakkerd. Ik wil me dit project eigen maken en me blijven ontwikkelen op dit vakgebied.
Ik kan niet wachten om in de toekomst aan nog meer interessante projecten te beginnen''.
|
|
|
|
Welkom John!
Welkom John van der Heijden! We zijn blij dat je er bent!
Sinds maart 2023 is John ons team komen versterken op het gebied van digitalisering.
|
|
|
|
Mijlpaal!
Maandag 17 april is Eline Blom alweer twee jaar werkzaam als omgevingsmanager voor de Kaderrichtlijn Water bij Rijkswaterstaat Oost Nederland. Wat is de tijd voorbij gevlogen! |
|
|
| |
|
|