|
|
|
Met de verwachte groei van de in- en uitgaande vluchten op Schiphol Airport zal ook het aantal grondbewegingen toenemen. Om operationele risico’s te verminderen, wil Schiphol op alle locaties een dubbele taxibaan hebben. De enige taxibaan die nog enkelbaans was uitgevoerd, was de Quebec.
Een belangrijke factor in de complexiteit van de opgave is dat het werk aan Airside plaatsvindt (dat wil zeggen in het domein van de vliegtuigen), zodat er duidelijke risico’s zijn voor de veiligheid en bedrijfsvoering van Schiphol. Schiphol wilde daarom graag een review op het projectplan en de daarin vastgelegde veiligheidsprocessen.
Met Schiphol hebben we vanuit To Interface een multidisciplinair team gevormd van TI-ers en medewerkers van Schiphol. Onder leiding van collega Harold van Steeg haalden zij gezamenlijk input op voor hun review over diverse veiligheidsaspecten van het project (constructie, verkeer, bouwveiligheid, security en calamiteiten). Het team is doordacht en systematisch te werk gegaan, de review is van grote meerwaarde voor Schiphol gebleken.
| |
| |
| |
|
|
|
Met de verwachte groei van de in- en uitgaande vluchten op Schiphol Airport zal ook het aantal grondbewegingen toenemen. Om operationele risico’s te verminderen, wil Schiphol op alle locaties een dubbele taxibaan hebben. De enige taxibaan die nog enkelbaans was uitgevoerd, was de Quebec.
Een belangrijke factor in de complexiteit van de opgave is dat het werk aan Airside plaatsvindt (dat wil zeggen in het domein van de vliegtuigen), zodat er duidelijke risico’s zijn voor de veiligheid en bedrijfsvoering van Schiphol. Schiphol wilde daarom graag een review op het projectplan en de daarin vastgelegde veiligheidsprocessen.
Met Schiphol hebben we vanuit To Interface een multidisciplinair team gevormd van TI-ers en medewerkers van Schiphol. Onder leiding van collega Harold van Steeg haalden zij gezamenlijk input op voor hun review over diverse veiligheidsaspecten van het project (constructie, verkeer, bouwveiligheid, security en calamiteiten). Het team is doordacht en systematisch te werk gegaan, de review is van grote meerwaarde voor Schiphol gebleken.
| |
| |
| |
|
|
|
Met de verwachte groei van de in- en uitgaande vluchten op Schiphol Airport zal ook het aantal grondbewegingen toenemen. Om operationele risico’s te verminderen, wil Schiphol op alle locaties een dubbele taxibaan hebben. De enige taxibaan die nog enkelbaans was uitgevoerd, was de Quebec.
Een belangrijke factor in de complexiteit van de opgave is dat het werk aan Airside plaatsvindt (dat wil zeggen in het domein van de vliegtuigen), zodat er duidelijke risico’s zijn voor de veiligheid en bedrijfsvoering van Schiphol. Schiphol wilde daarom graag een review op het projectplan en de daarin vastgelegde veiligheidsprocessen.
Met Schiphol hebben we vanuit To Interface een multidisciplinair team gevormd van TI-ers en medewerkers van Schiphol. Onder leiding van collega Harold van Steeg haalden zij gezamenlijk input op voor hun review over diverse veiligheidsaspecten van het project (constructie, verkeer, bouwveiligheid, security en calamiteiten). Het team is doordacht en systematisch te werk gegaan, de review is van grote meerwaarde voor Schiphol gebleken.
| |
| |
| |
|
|
|
Met de verwachte groei van de in- en uitgaande vluchten op Schiphol Airport zal ook het aantal grondbewegingen toenemen. Om operationele risico’s te verminderen, wil Schiphol op alle locaties een dubbele taxibaan hebben. De enige taxibaan die nog enkelbaans was uitgevoerd, was de Quebec.
Een belangrijke factor in de complexiteit van de opgave is dat het werk aan Airside plaatsvindt (dat wil zeggen in het domein van de vliegtuigen), zodat er duidelijke risico’s zijn voor de veiligheid en bedrijfsvoering van Schiphol. Schiphol wilde daarom graag een review op het projectplan en de daarin vastgelegde veiligheidsprocessen.
Met Schiphol hebben we vanuit To Interface een multidisciplinair team gevormd van TI-ers en medewerkers van Schiphol. Onder leiding van collega Harold van Steeg haalden zij gezamenlijk input op voor hun review over diverse veiligheidsaspecten van het project (constructie, verkeer, bouwveiligheid, security en calamiteiten). Het team is doordacht en systematisch te werk gegaan, de review is van grote meerwaarde voor Schiphol gebleken.
| |
|
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
|
Gebieds- en projectontwikkeling
De traditionele vormen van gebieds- en locatieontwikkeling zijn de afgelopen jaren onder druk komen te staan. Wat doen wij? |
|
|
|
|
Projectmanagement
Binnen To Interface is projectmanagement een beheerste projectaanpak gebaseerd op expliciet werken, het laten excelleren van... |
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
|
Gebieds- en projectontwikkeling
De traditionele vormen van gebieds- en locatieontwikkeling zijn de afgelopen jaren onder druk komen te staan. Wat doen wij? |
|
|
|
|
|
|
Carrière
Grenzen verleggen, het beste uit jezelf halen? Wij staan altijd open voor nieuw talent. Dus klik op de rode button voor meer informatie! |
|
|
|
Gebieds- en projectontwikkeling
De traditionele vormen van gebieds- en locatieontwikkeling zijn de afgelopen jaren onder druk komen te staan. Wat doen wij? |
|
|
|
Projectmanagement
Binnen To Interface is projectmanagement een beheerste projectaanpak gebaseerd op expliciet werken, het laten excelleren van... |
|
|
| |
|
|
|
Welkom Toya!
Per 1 december jl. is Toya Brouwer ons team komen versterken op het gebied van marketing en communicatie.
‘’Stories create culture! Met een grote interesse in interculturele communicatie, bedrijfsontwikkeling en de behoefte om mezelf te blijven uitdagen, bevind ik me graag op onbekend terrein. Door nieuwe visies en ervaringen te delen en deze te vertalen naar organisaties of individuen draag ik bij aan de ontwikkeling van mezelf en mijn omgeving’’.
Hiervoor werkte zij in verschillende uiteenlopende sectoren zoals horeca, recreatie en informatie- en communicatietechnologie.
|
|
|
|
|
Lustrumreis Athene!
Nagenietend van 4 geweldige dagen in Athene waar we het 15-jarig bestaan van To Interface hebben gevierd! |
|
|
|
|
Zoetwaterkraan open!
Collega Joeri van der Stroom is betrokken bij het openzetten van de klimaatbestendige wateraanvoervoorziening (KWA). |
|
|
|
|
|
Welkom Toya!
Per 1 december jl. is Toya Brouwer ons team komen versterken op het gebied van marketing en communicatie.
‘’Stories create culture! Met een grote interesse in interculturele communicatie, bedrijfsontwikkeling en de behoefte om mezelf te blijven uitdagen, bevind ik me graag op onbekend terrein. Door nieuwe visies en ervaringen te delen en deze te vertalen naar organisaties of individuen draag ik bij aan de ontwikkeling van mezelf en mijn omgeving’’.
Hiervoor werkte zij in verschillende uiteenlopende sectoren zoals horeca, recreatie en informatie- en communicatietechnologie.
|
|
|
|
|
Lustrumreis Athene!
Nagenietend van 4 geweldige dagen in Athene waar we het 15-jarig bestaan van To Interface hebben gevierd! |
|
|
|
|
|
|
Welkom Toya!
Per 1 december jl. is Toya Brouwer ons team komen versterken op het gebied van marketing en communicatie.
‘’Stories create culture! Met een grote interesse in interculturele communicatie, bedrijfsontwikkeling en de behoefte om mezelf te blijven uitdagen, bevind ik me graag op onbekend terrein. Door nieuwe visies en ervaringen te delen en deze te vertalen naar organisaties of individuen draag ik bij aan de ontwikkeling van mezelf en mijn omgeving’’.
Hiervoor werkte zij in verschillende uiteenlopende sectoren zoals horeca, recreatie en informatie- en communicatietechnologie.
|
|
|
|
Lustrumreis Athene!
Nagenietend van 4 geweldige dagen in Athene waar we het 15-jarig bestaan van To Interface hebben gevierd! |
|
|
|
Zoetwaterkraan open!
Collega Joeri van der Stroom is betrokken bij het openzetten van de klimaatbestendige wateraanvoervoorziening (KWA). |
|
|
| |
|
|