|
|
|
Iedere organisatie streeft naar meer efficiëntie en effectiviteit in haar bedrijfsvoering, in combinatie met een betere kwaliteit. Een procesgerichte aanpak, ofwel procesmanagement, vormt de basis om dit te bereiken. Met procesmanagement geven wij invulling aan het inrichten, implementeren, beheersen én optimaliseren van processen bij onze klanten.
Procesbeheersing We richten de benodigde processen zo optimaal mogelijk in, implementeren deze en sturen hier vervolgens op, zodat de vooraf bepaalde resultaten en de kwaliteit worden geleverd. Wij richten de processen in mét de gebruikers in plaats van voor hen. Dit vereenvoudigt de implementatie van processen en onderzoeken welke tools het beste passen bij de betreffende processen zodat de tooling ondersteunend is aan het proces.
Procesoptimalisatie In processen sluipen in de loop der tijd stappen die niet optimaal zijn voor het totale klantproces. Wij zien het als een uitdaging om deze verspillingen te elimineren en waar mogelijk zelfs extra toegevoegde waarde te creëren voor de klant. Om dit te bereiken passen we onder andere de Lean Six Sigma methode toe.
| |
| |
| |
|
|
|
Iedere organisatie streeft naar meer efficiëntie en effectiviteit in haar bedrijfsvoering, in combinatie met een betere kwaliteit. Een procesgerichte aanpak, ofwel procesmanagement, vormt de basis om dit te bereiken. Met procesmanagement geven wij invulling aan het inrichten, implementeren, beheersen én optimaliseren van processen bij onze klanten.
Procesbeheersing We richten de benodigde processen zo optimaal mogelijk in, implementeren deze en sturen hier vervolgens op, zodat de vooraf bepaalde resultaten en de kwaliteit worden geleverd. Wij richten de processen in mét de gebruikers in plaats van voor hen. Dit vereenvoudigt de implementatie van processen en onderzoeken welke tools het beste passen bij de betreffende processen zodat de tooling ondersteunend is aan het proces.
Procesoptimalisatie In processen sluipen in de loop der tijd stappen die niet optimaal zijn voor het totale klantproces. Wij zien het als een uitdaging om deze verspillingen te elimineren en waar mogelijk zelfs extra toegevoegde waarde te creëren voor de klant. Om dit te bereiken passen we onder andere de Lean Six Sigma methode toe.
| |
| |
| |
|
|
|
Iedere organisatie streeft naar meer efficiëntie en effectiviteit in haar bedrijfsvoering, in combinatie met een betere kwaliteit. Een procesgerichte aanpak, ofwel procesmanagement, vormt de basis om dit te bereiken. Met procesmanagement geven wij invulling aan het inrichten, implementeren, beheersen én optimaliseren van processen bij onze klanten.
Procesbeheersing We richten de benodigde processen zo optimaal mogelijk in, implementeren deze en sturen hier vervolgens op, zodat de vooraf bepaalde resultaten en de kwaliteit worden geleverd. Wij richten de processen in mét de gebruikers in plaats van voor hen. Dit vereenvoudigt de implementatie van processen en onderzoeken welke tools het beste passen bij de betreffende processen zodat de tooling ondersteunend is aan het proces.
Procesoptimalisatie In processen sluipen in de loop der tijd stappen die niet optimaal zijn voor het totale klantproces. Wij zien het als een uitdaging om deze verspillingen te elimineren en waar mogelijk zelfs extra toegevoegde waarde te creëren voor de klant. Om dit te bereiken passen we onder andere de Lean Six Sigma methode toe.
| |
| |
| |
|
|
|
Iedere organisatie streeft naar meer efficiëntie en effectiviteit in haar bedrijfsvoering, in combinatie met een betere kwaliteit. Een procesgerichte aanpak, ofwel procesmanagement, vormt de basis om dit te bereiken. Met procesmanagement geven wij invulling aan het inrichten, implementeren, beheersen én optimaliseren van processen bij onze klanten.
Procesbeheersing We richten de benodigde processen zo optimaal mogelijk in, implementeren deze en sturen hier vervolgens op, zodat de vooraf bepaalde resultaten en de kwaliteit worden geleverd. Wij richten de processen in mét de gebruikers in plaats van voor hen. Dit vereenvoudigt de implementatie van processen en onderzoeken welke tools het beste passen bij de betreffende processen zodat de tooling ondersteunend is aan het proces.
Procesoptimalisatie In processen sluipen in de loop der tijd stappen die niet optimaal zijn voor het totale klantproces. Wij zien het als een uitdaging om deze verspillingen te elimineren en waar mogelijk zelfs extra toegevoegde waarde te creëren voor de klant. Om dit te bereiken passen we onder andere de Lean Six Sigma methode toe.
| |
|
|
|
|
|